En annorlunda fredag!

Hej hopp! 
Igår var sista dagen på uthyrningen. Mina fina kolegor bjöd på fika och så fick jag en fin amerikanare (bilden längre ner) fylld med choklad! Super fin! Fick även biljetter till cats, så fredagen den 22 blir det musikal för hela slanten :) kommer sakna jobbet och kolegorna helt klart! Tråkigt att behöva lämna den tjänsten fast att man inte alls är sugen på att. 
 
Idag var även första dagen på de "nya" jobbet. Eller nygammla kanske man ska skriva då jag tidigare jobbat där. De gick toppen! Varit ute hela dagen å fixar efter stormen som nyss varit. 
Ikväll firar jag fredag med ett varmt bad, ett glas vin & och en super god middag med familjen!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0