Fika på Roddys

Igår eftermiddag träffade jag mina fina vänner. Jag, Annie & Sofie möttes upp på Roddys i Ljungby för en fika.
Super mysigt med en massa prat. Det var (som vanligt) inte tyst en sekund!
Fick även fina presenter. Superfina drink/efterätts glas av Sofie & boddy skrubb och nagelacks sett av Annie.
 
Sedan kom även Annie med ett kuvert från henne och Martin. Innan jag öppnade och läste vad det stod skrattade hon och sa att du får inte slå ihjäl mej nu ;)
Dom hade fixat en start lapp till Göteborgsvarvet 17 maj. Ett halv maraton! Dom är galna! de är 21 km!!!  
Jag som har ångerst för milen som vi ska springa nu i november. Hur ska detta gå? ;)
Det är bra till å ladda. Till och börja med kan man ju försöka vänja sig vid tanken. Tur att jag har lite tid på mig! För en halv maraton springer man inte så lätt utan träning. Jag dog av skratt när jag öppnade kuvertet. Ni är för gulliga, samtidigt som att jag vill strypa er lite ;)
 
Tack för en mysig fika mina fina tjejer! ♥


Kommentarer
Annie

Haha men vi vill ju göra allt för att få ha med dig springandes i Göteborg!! :D ❤️❤️

2013-10-31 @ 21:32:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0