Mys kväll

Igår var verkligen en toppen kväll.
Efter jobbet så dök Annie upp med fiskespöt i högsta hugg. Så hon och jag gjorde en kyckling sallad och tog med oss den ut på sjön. Det var strålande solsken och vi fick till och med napp så vi var nöjda med turen!
 
Sen ringer Sofie och vi bestämmer oss för en spontan utgång! Varför inte , de är ju ändå onsdag.
Dock en mycket stillsam sådan eftersson lilla jag skulle upp och jobba idag.
 
Idag var jag på jobbet en halvtimme innan jag skulle börja så jag har faktiskt hunnit undan med en hel del nu. De lönar sig att sova i stan en onsdagkväll ;)
 
 
 
Fin kväll med fina människor! ♥


Kommentarer
Annie

Det var en helt perfekt eftermiddag/kväll!! :) <3

2013-07-28 @ 23:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0