Semester vecka

Nu har jag haft en av mina 4 veckors semester. Denna veckan har bestått av ganska mycket jobb eftersom en hel del bönder har varit på semester och då rycker snälla lilla Linnea in ;)
 
Men lite annart har jag faktiskt oxå hunnit med. Jag har varit en del melbystrand i vår stuga där vi har solat å badat och i fredags kom de lite folk så vi grillade och drack gott på kvällen.
Sedan har jag varit i Ullared på en liten shopping tur.
Och har jag varit ute på sjön med mitt hjärta och fiskat tills solen gått ner.
Dessutom så har vi varit på 25 års kalas och
igår var vi bjudna på grillat hos kusin Adde och hans sambo !
 
En härlig vecka! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0