a successful evening

Igår var en mycket bra kväll då jag kände att jag hann med super mycket!
Jobbade till kl 5, sen var det raka vägen ut i ladugården. Fodrade alla djuren och körde vatten till alla betersmarker. Senare började vi flytta djur. Stutarna skulle förflyttas till sitt sista bete för säsongen och fåren skulle få utökat stängsel. Allt gick smidigt och inget krabbade. Eftersom allt flöt på så bra så kom jag in i tid och kunde dra på mej träningskläderna för en löpningsrunda. Det var första rundan efter tjejmilen. Hade först tänkt att bara springa en kort runda men allt gick så lätt så det fick bli 8 km.
Efter att senare ha lämnat min bil på verkstaden och tagit en varm dusch så var det en nöjd tjej som somnade som en stock!
Här kommer lite bilder från gårdagen ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0